سردار حمیدی:

حضور مردم در مناطق زلزله زده موجب اختلال در امدادرسانی می شود

رئيس پليس راه راهور ناجا گفت:مردم از حضور فیزیکی در مناطق زلزله زده و آسیب دیده خودداری کنند چرا که این موضوع موجب اختلال در امدادرسانی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حمیدی رئيس پليس راه راهور ناجا با اشاره به اختلال در امدادرسانی با حضور مردم  در مناطق زلزله زده اظهار کرد: حضور مردم خیّر در مناطق زلزله زده می تواند در روند امدادرسانی اختلال ايجاد كند. وقتی كه سازمان های امدادی مثل هلال احمر، سپاه، ارتش و نيروی انتظامی حضور دارند و عمليات امداد و نجات را به خوبی انجام می دهند و نياز به تقويت و كمك دارند، منطقی است كه كمك های خودمان را برای آنها ارسال كنيم.

سردار حميدی با تاکید بر اینکه از حضور فيزيكی در مناطق زلزله زده غرب کشور و آسيب ديده جدا خودداری كنيد، اظهار کرد: اين موضوع، امدادرسانی را دچار اختلال می كند. در حال حاضر طرح ترافيك خاصی را اجرا می كنيم و اجازه ورود به خودروهای غيرمجاز نمی دهيم.

رئيس پليس راه راهور ناجا با بیان اینکه خودروهای سنگينی كه حضورشان در منطقه توجيهی ندارد برايشان ممنوعيت تردد ايجاد كرده ايم.ادامه داد: نیروهایی برای کنترل خودروهای باری كه از منطقه خارج می شوند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نيروهايی برای كنترل وجود دارند و همكاران ايست بازرسی در حوزه انتظامی آماده هستند تا به اموال مردم، آسيبی نرسد.

سردار حميدی در پاسخ به اين سوال كه اين طرح های ترافيكی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ تصریح کرد:برقراری امنيت در منطقه و پایان  عمليات امداد و نجات بستگی به اقدامات ساير دستگاه ها برای امدادرسانی و آواربرداری دارد.

سردار حمیدی با بیان اینکه ما در ابتدای كار متاسفانه شاهد اين بوديم كه بخشی از  جاده های ما به دليل ريزش سنگ و آوار، دچار مشكل شد و تردد در آنجا مختل شده بود، تاکید کرد: با پيگيری های همكاران و كمك های سازمان های مسئول مثل سازمان راهداری و مردم محلی مثل پيمانكارانی كه در اينجا كار می كردند، توانستيم در كوتاه ترين زمان ممكن جاده هارا باز كنيم .

انتهای پیام/

اجرای طرح های ترافیکی ویژه در مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار