غیاثی: تماشاگر حرفه‌ای فوتبال هستم

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دو و میدانی به اظهارنظر درباره علاقه اش به فوتبال پرداخت.

تیمور غیاثی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی دوومیدانی اظهار داشت: شرایط فعلی تیم ملی دو ومیدانی راضی کننده است و ما امیدواریم در مسابقات آسیایی پیش رو نتایج خوبی کسب کنیم نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد اما امید زیادی به درخشش دوومیدانی کاران کشورمان در بازی های آسیایی داریم.

 وی در مورد علاقه اش به فوتبال گفت: من یک تماشاگر حرفه ای فوتبال هستم و با پیشکسوتانی همچون علی پروین، حسن روشن، حسن حبیبی و حسین کلانی رفاقت دیرینه ای دارم و امیدوارم این پیشکسوتان بتوانند همچنان به فوتبال کشورمان خدمت کنند.

 سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: من با زنده یاد ناصر حجازی و همچنین مرحوم ابراهیم آشتیانی که به تازگی او را از دست دادیم نیز دوستی داشتم و برای آنان از درگاه خدواند منان آرزوی مغفرت و آمرزش دارم.

غیاثی در پایان با اشاره به لزوم توجه مسئولان به پیشکسوتان ورزش خاطرنشان کرد: مسئولان ورزش کشور باید به بهترین شکل از پیشکسوتانی که عمر خود را در راه خدمت به ورزش صرف کردند، قدردانی کنند. هر چند اگر هم آنها کار خاصی انجام ندهند ما باز هم خدا را داریم و از کسی انتظار کمک نداریم.

انتهای پیام/

اظهارات غیاثی درباره علاقه اش به فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار