رقابت تیم‌ های کاله آمل و سارویه ساری

تیم‌ های والیبال کاله و سارویه دو نماینده مازندران به ترتیب در آمل و تهران به مصاف حریفان می‌ روند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در هفته هفتم رقابت‌ های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم‌ های کاله و سارویه دو نماینده مازندران به ترتیب در آمل و تهران به مصاف حریفان می‌روند.

شاگردان بهروز عطایی در کاله مازندران که این روز‌ها تمرینات منسجم و منظمی را در دستور کار دارند از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۲۴ آبان در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل، با قضاوت کیوان عابدزاده و مهرداد شوشتری، شهرداری ارومیه را پیش رو دارند.

بازیکنان کاله مازندران در دیدار گذشته خود توانستند با نتیجه سه بر یک خاتم اردکان را شکست دهند و به سه امتیاز خانگی برسند و شهرداری ارومیه هم در خانه با نتیجه مشابه سه بر یک مغلوب بانک سرمایه شد.

کاله هم اکنون در جدول مسابقات با سه برد و کسب ۹ امتیاز با یک دیدار کمتر در رده چهارم ایستاده است و شهرداری ارومیه با سه برد و ۹ امتیاز در رده ششم جای دارد.

در خانه والیبال تهران نیز پیکان تهران از ساعت ۱۵ میزبان سارویه ساری است که در این دیدار محمدرضا کاویانی و اسماعیل رزقی امر قضاوت را برعهده دارند و حمید حق بین ناظر این دیدار است.

پیکان تهران در دیدار گذشته خود، با نتیجه سه بر یک از سد شمس گذشت و به سه امتیاز شیرین خانگی رسید.

سارویه ساری هم هفته گذشته در خانه با نتیجه سه بر صفر مغلوب شهرداری ورامین شد.

پیکان تهران هم اکنون در رده پنجم جدول لیگ برتر با سه برد و ۹ امتیاز جای گرفته و سارویه ساری با دو برد و هفت امتیاز رده نهم جدول را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ م

مصاف دو تیم مازندرانی والیبال امروز ۲۴ آبان ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.