سرباز وظیفه شازند در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید

صبح امروز سرباز وظیفه شهرستان شازند در مأموریت مبارزه با قاچاقچیان کالا به لقاء حق نائل شد.

سرباز وظیفه شهر آستانه شازند در درگیری با قاچاقچیان  به لقاء حق نایل شد

 سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  شهرستان شازند با اعلام شهادت سرباز وظیفه «امین سربندی» در درگیری با قاچاقچیان کالا در این باره گفت: حدود ساعت ۵ صبح امروز یکی از یگان‌های انتظامی گزارشی ازبی توجهی به ایست پلیس و متواری شدن دو دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند اعلام می‌کند و بلافاصله موضوع به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اعلام می‌شود.

سرهنگ جنتی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این خودرو‌ها آغاز شد و تیم گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان شازند هم با قرار دادن کلیه علایم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم در یکی از محور‌های مواصلاتی مستقر می‌شود.

وی اضافه کرد: در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یکی از خودرو‌هایی که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه «امین سربندی» برخورد می‌کند که متاسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس هر دو دستگاه خودرو که حامل کالای قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند و یکی از سرنشینان خودرو‌ها دستگیر شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

سرباز شهید امین سربندی ۲۳ ساله و اهل و ساکن شهرستان شازند بود.


انتهای پیام / ج


شهادت سرباز شازندی حین عملیات مبارزه با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
روحش شاد..خدا صبر بده