معاون استانداری خبر داد:

جمع آوری کمک‌های مردم سیستان وبلوچستان برای زلزله زدگان غرب کشور

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال وقوع زلزله در غرب کشور، کمک‌های مردم نوع دوست سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر استان جمع آوری می‌شود.

جمع آوری کمک‌های مردم سیستان وبلوچستان برای زلزله زدگان غرب کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در حاشیه بازدید از مرکز اسناد کتابخانه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در شرایط کنونی بزرگترین دغدغه مردم و مسئولین امداد رسانی به شهروندان حادثه دیده در غرب کشور است.

وی افزود: در همین راستا چادر‌های جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر در سطح شهر‌های استان سیستان و بلوچستان برپا می‌شود تا شهروندان بتوانند با اهداء آنچه در توان دارند به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

جمشید نژاد ادامه داد: پس از وقوع این زلزله مردم استان سیستان و بلوچستان علاوه بر ابراز همدردی به نهاد‌های مربوطه مراجعه و برای امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اعلام آمادگی کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان استان تاکنون با کمک‌های نقدی و اهدا خون به امداد رسانی به حادثه دیدگان پرداخته اند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی تصریح کرد: اهمیت کتاب در دین اسلام تاجایی است که همه مسلمانان به قرآن به عنوان کتاب آسمانی اعتقاد دارند و به آن سوگند می‌خورند.

انتهای پیام/ع

وقوع زلزله هفت ریشتری در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار