در بوشهر؛

صندوق‌های جدید صدقات رونمایی شد

در آئینی با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، صندوق‌های جدید صدقات برای موسسات دولتی، دستگاه‌های اجرایی و مکان‌های عمومی رونمایی شد.

صندوق‌های جدید صدقات رونمایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ظهر سه‌شنبه در این آئین اظهار داشت: کمیته امداد دارای یک میلیون حامی و ۲۰۰ هزار یتیم است و درآمد امداد در سال گذشته از قبل کمک حامیان ۴۰۴ میلیارد تومان بوده است.

علی‌محمد ذوالفقاری افزود: بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان میزان صدقاتی بود که نیکوکاران به صندوق صدقات کمک کردند و در زمینه مسکن، آموزش، درمان، جهیزیه، معیشت و اشتغال هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد تومان درآمد زکات استان بوشهر بوده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها با زکات در زمینه عمرانی و مصرف نیازمندان هزینه شده است. کمیته امداد در سال گذشته جمعا ۴۸۰ میلیارد تومان درآمد داشته که از قبل فطری، جشن رمضان، جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری جذب شده و طبق نیاز مختلف مددجویان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه نیاز مددجویان بیش از کمک‌ها است، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های امداد در این راستا گسترش فرهنگ انفاق در جامعه است.

انتهای پیام /پ

صندوق‌های جدید صدقات رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.