سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان: هدفمان بقاء در لیگ برتر است

یعقوب پیری گفت: گسترش تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد، اما هدف ما بقاء در لیگ برتر است.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان: هدفمان بقاء در لیگ برتر استیعقوب پیری خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: مشکلات مالی زیادی داریم، اما با بازیکنان صحبت کردیم تا تمرین را شروع کنند و آماده دیدار با گسترش فولاد تبریز شوند. وضعیت خوبی نداریم، اما درصد هستیم تا مشکلات حل شوند و آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر شویم.

او افزود: گسترش فولاد تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد، اما هدف ما بقاء در لیگ برتر و فاصله گرفتن از قعر جدول است که امیدوارم به این مهم برسیم و بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امتیازات خوبی کسب کنیم.

پیری درباره اینکه چرا استقلال خوزستان مجوز حرفه‌ای دریافت نکرد، اظهار کرد: پس از اتفاقات اخیر، مدارک مان ناقصی داشت و وضعیت مالکیتی و سند‌های مالی مشخص نبود و درصدد هستیم تا خیلی سریع این مشکلات را برطرف کنیم و بتوانیم مجوز را بدست آوریم.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان افزود: همچنین ۲ بازیکن خارجی سابق مان (رافائل روبایو و دیوید ساکونی) از ما به AFC شکایت کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم رافائل را به باشگاه فرستاده است، اما اعتراض کردیم و درصدد رفع این مشکل هستیم.

پیری درخصوص مشکلات مالی هم خاطرنشان کرد: باشگاه حدود ۱۲ میلیارد تومان بدهی دارد و در یک سال گذشته نیز حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بدهی‌ها را تصفیه کردیم و درصدد هستیم تا همین روند را ادامه دهیم.

او در خصوص اینکه وضعیت مالکیتی باشگاه چه می‌شود، اظهار کرد: مزایده خوبی برگزار شد و فکر می‌کنم تا چندماه دیگر، تشریفات اداری و کار‌های سندزنی انجام شود و مالکیت باشگاه به موسوی برسد. امیدوارم این اتفاقات زودتر رخ دهد، زیرا مشکلات مالی زیادی داریم و درصدد هستیم تا در ادامه فصل بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم و از قعر جدول فاصله بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در مورد شرایط این باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.