معاون سیاسی وزیر کشور:

همکاری و وحدت لازمه رشد و توسعه

معاون سیاسی وزیر کشور، همکاری و وحدت بیشتر در جامعه را لازمه رشد و توسعه بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسماعیل جبارزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دستیابی به رشد و توسعه در استان‌ها، مستلزم همکاری همه ارکان و نهاد‌ها و وحدت بیشتر در جامعه است.

وی، خواستار تقویت صمیمت و همدلی موجود در چهارمحال و بختیاری و ایجاد زمینه برای رشد و توسعه بیش از پیش با محوریت نماینده، ولی فقیه به عنوان حلقه وحدت در استان شد.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان همکار با نماینده عالی دولت در استان هم منشاء خیر و برکت و تحقق توسعه خواهد بود.

جبارزاده همچنین با قدردانی از خدمات استاندار سابق چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید در خدمت رسانی به مردم موفق عمل کند.

گفتنی است: اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، اقبال عباسی به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق قدردانی گردید.

این برنامه قرار بود با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور انجام شود، اما به سبب سفر کاری برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه، با شرکت معاون سیاسی وزیر برگزار شد.

انتهای پیام/ن

قدردانی از خدمات استاندار سابق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار