آمادگی نیشابور برای میزبانی از کاروان زائران پیاده امام رضا (ع)

معاون استاندار و فرماندار نیشابور از آمادگی شهرستان نیشابور به منظور میزبانی از کاروان زائران پیاده امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سعید شیبانی معاون استاندار و فرماندار نیشابور  همزمان با حرکت کاروان‌های پیاده به سمت بارگاه ملکوتی امام رضا، ع, در دهه پایانی ماه صفر گفت: هر ساله در دهه آخر ماه صفر هزاران زائر و دوست داران اهل بیت (ع) در مسیر حرکت خود از نیشابور عبور می‌کنند و نیشابور مفتخر است در این حرکت کاروانیان میزبان شایسته‌ای برای زائران باشد.


وی افزود: بدین منظور ستاد خدمات سفر شهرستان ویژه کاروان‌های پیاده در شهرستان فعالیت خود را بصورت شبانه روزی شروع نموده و تمهیدات و همه امکانات موردنیاز جهت تامین امنیت و رفاه حال زائرین در شهرستان فراهم شده است.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌های شهرستان نیشابور در آماده باش کامل به سر می‌برند و از اماکن اسکان زائرین به منظور بررسی وضعیت ایمنی بازدید انجام شده است.

شیبانی گفت: مراکز اورژانس شهرستان با تعداد ۲۲ دستگاه آمبولانس جهت ارائه خدمات سریع در آماده باش کامل می‌باشند که بدین منظور یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تعداد ۵ ایستگاه موقت ارائه خدمات بهداشتی و سلامت در مسیر زائرین تدارک دیده شده است.
رییس خدمات سفر شهرستان نیشابور افزود: جمعیت هلال احمر نیشابور نیز با استقرار ۵ ایستگاه و بکار گیری ۸۰ نفر از نیرو‌های خود آماده ارائه خدمت رسانی به کاروانیان می‌باشد.

شیبانی گفت: تعداد کاروان‌های اعزامی از نیشابور تا این لحظه ۷۸ کاروان که تعداد ۷۰۰۰ نفر مرد و ۳۰۰۰ نفر از بانوان می‌باشند و تعداد ۸۰ ایستگاه صلواتی از مبادی ورودی تا خروجی شهرستان در مسیر زائرین جهت ارائه خدمات به زائرین تدارک دیده شده است.

انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار