آلگری جانشین ونتورا می‌شود

نام سرمربی تیم یوونتوس در بین گزینه‌های سرمربیگری آتزوری قرار گرفته و به احتمال زیاد او جانشین ونتورا می‌شود.

آلگری جانشین ونتورا می شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال ایتالیا درحالی باید برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه در بازی امشب (دوشنبه) به مصاف سوئد برود که باید در دور برگشت مرحله پلی‌آف راهیابی به بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان، شکست یک بر صفر بازی رفت مقابل سوئد را جبران کند و در غیر این صورت آتزوری برای اولین بار از سال 1958 به جام جهانی نخواهد رسید.

فدارسیون فوتبال ایتالیا در صورتی که لاجوردی پوشان در رسیدن به جام جهانی روسیه نروند، به دنبال استخدام نامی بزرگ برای سپردن هدایت تیم ملی ایتالیا خواهد بود و آلگری جدی ترین گزینه آنها است.

البته کارلو آنجلوتی و آنتونیو کونته هم گزینه های فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی جامپیرو ونتورا هستند اما ماکسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس شانس بیشتری برای هدایت لاجوردی پوشان در صورت صعود به جام جهانی در روسیه دارد.

آلگری 50 ساله سابقه مربیگری در تیم های کالیاری و میلان را دارد و در این 2 تیم نتایج خیره کننده ای کسب کرده است. البته نباید از نام های آنجلوتی و کونته گذشت و باید دید در پایان مسئولان فوتبال ایتالیا چه مربی را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

جانشین ونتورا در تیم ملی ایتالیا مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار