آشنایی دانش آموزان خوزستانی با مهارت مبارزه با اعتیاد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از آشنایی 400 هزار دانش آموز با مهارت آموزی مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود معزی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری طرح مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی برای ششمین سال پیاپی در مدارس استان بیان داشت: این طرح هر ساله با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس استان اجرا می گردد.

وی با اشاره به برنامه های متنوعی که برای 3 گروه مخاطب این طرح در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: والدین، کارکنان و دانش آموزان 3 مخاطب اصلی در این طرح هستند.

معزی برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی، مسابقات فرهنگی و پیشگیری، تهیه میثاق نامه پیشگیری در مدارس، اجرای تبلیغات محیطی و نصب پیام های پیشگیری و برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری را از مهم ترین برنامه های اجرایی در این طرح عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان اذعان داشت: تشکیل کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ادارت و مدارس، رونمایی از محصولات فرهنگی، آموزشی و ابتکارات پیشگیری، راه اندازی پویش دانش آموزی یک میلیون امضا و تهیه و توزیع بسته های آموزشی از برنامه هایی است که همکاران ما در طول سال برای مخاطبان خود در جامعه هدف به اجرا درمی آوردند.

22 تا 28 آبان ماه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/گ

400 هزار دانش آموز با مهارت مبارزه با اعتیاد آشنا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.