رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر :

مستقر شدن تیم درمانی پلدختر در کرمانشاه

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت:یک اکیپ درمانی برای کمک به مصدومان حادثه زلزله به کرمانشاه اعزام وهم اکنون مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ناصر بابایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر که به همراه تیم درمانی در کرمانشاه مستقر شدند، ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در کرمانشاه بر اثر زلزله شب گذشته اظهار داشت:در پی وقوع زلزله دیشب در مناطق غربی کشور و شهرستان پلدختر، بلافاصله ستاد بحران شبکه بهداشت پلدختر تشکیل جلسه داد.

 وی بیان کرد:مسئولین کلیه واحد‌های شبکه بهداشت ودرمان و بخش‌های مختلف بیمارستان امام (ره) به همراه تجهیزات اورژانس ۱۱۵ شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفت.

  رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر گفت:اکیپ درمانی شامل دو پزشک و یک دستگاه آمبولانس به همراه تکنسین و امکانات لازم از پلدختر راهی کرمانشاه شدند.

 بابایی ادامه داد: این تیم اعزامی امروز ظهر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه (سایت ترومای زلزله) رسید و مستقر شد.

  وی با بیان اینکه تیم پزشکی در اسکرین اورژانس مشغول ویزیت مصدومان هستاضافه کرد: در اولین ماموریت، دکتر پارسا پزشک و پرسنل ۱۱۵ (ناصر جودکی وکیانوش رحیمی) یک مصدوم بدحال را به فرودگاه برای انتقال به بیمارستان استان‌های همجوار انتقال دادند.

وی یادآورشد: تیم‌های بحران واکنش سریع آمادگی کامل برای مراجعه در هر ساعتی از شبانه‌روز را دارند.

انتهای پیام/د

تیم درمانی پلدختر در کرمانشاه مستقر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.