رکورد عجیب و غریب آفریقایی ها برای صعود به جام جهانی

4 کشور آفریقایی راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه، رکورد عجیبی را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که کمتر از 7 ماه دیگر به آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه مانده است  حضور 28 تیم در این مسابقات قطعی شده و تکلیف 4 سهمیه دیگر نیز تا چهارشنبه هفته جاری ( 15 نوامبر) مشخص خواهد شد.

مسابقات مرحله گروهی بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان نکات زیادی داشت اما به طور قطع عجیب ترین رکوردها در قاره آفریقا ثبت شد.

در این قاره، صعود تیم های مراکش، تونس، نیجریه، سنگال و مصر به جام جهانی قطعی شد اما به جزء یاران محمد صلاح در مصر، باقی کشورها رکورد جالب توجهی را ثبت کردند.

از گروه A، تیم ملی تونس با 14 امتیاز و بدون شکست راهی روسیه شد و این درحالی است که تنها 4 گل دریافت کرد و با اختلاف راهی جام جهانی گردید. همچنین نیجریه نیز بدون شکست و تنها با دریافت 4 گل به روسیه رفت.

اما مراکش همراه با بن عطیه و اشرف، ستاره رئال مادرید رکورد بی نظیری ثبت کرد و بدون گل خورده و با 12 امتیاز راهی جام جهانی شد.

همچنین سنگال در گروه D هم بدون باخت است و صعودش به جام جهانی قطعی شده است.

در پایان باید گفت ، تیم های آفریقایی خیلی سخت گل می خورند و باید دید چه نتایجی را در جام جهانی 2018 روسیه کسب خواهند کرد.

البته نکته جالب این است که هر 5 تیم صعود کننده از آفریقا به جام جهانی مسلمان هستند و امیدواریم در رقابت های جام جهانی نتایج خوبی بگیرند.

انتهای پیام/

آفریقایی ها با رکورد عجیب به جام جهانی رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار