ادراه کل آموزش و پرورش لرستان؛

پذیرش رایگان همراهان کودکان سرطانی در مرکز رفاهی فرهنگیان خرم‌آباد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان همراهان کودکان سرطانی در مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  خدانظر دریکوند، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر، گفت: با همکاری انجمن خیریه محک، از این پس همراهان کودکان سرطانی می‌توانند از خدمات مرکز رفاهی شماره 2شهرستان خرم‌آباد به صورت رایگان استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، هدف از اجرای این طرح رایگان را عمل به فرمایش مقام معظم رهبری دانست و افزود : بنا به فرموده معظم‌له، بیماران جز درد بیماری نباید دغدغه و درد دیگری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده کودکان سرطانی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند، لذا ضرورت دارد با تسهیل در شرایط اسکان این عزیزان، بخشی از دغدغه‌های آنان رفع شود.

در همین رابطه، حمید رحمانپور مدیر عامل مرکز رفاهی فرهنگیان شماره 2 خرم آباد نیز، گفت: کم کردن آلام خانواده‌ بیماران صعب‌العلاج و خاص، و کاهش هزینه‌های آنان از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می‌شود.

وی افزود: درد بیماری هزینه‌های بسیاری را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند و ابراز همدردی و کاهش بخشی از این هزینه‌ها کمک موثری است که هم رضایت خداوند متعال و هم خوشحالی خانواده‌های رنج دیده را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/د

همراهان کودکان سرطانی به صورت رایگان در مرکز رفاهی فرهنگیان خرم‌آباد پذیرش می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.