شکوه مقاومت سردشت؛

جشن شکست سیطره داعش در سردشت

همایش بزرگ بسیجیان و پیروزی جبهه مقاومت و شکست سیطره داعش امروز در سردشت برگزار شد.

جشن شکست سیطره داعش در سردشت به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛مراسم بسیجیان و پیروزی جبهه مقاومت و شکست سیطره داعش که با حضور فرماندار، مسئولان ، بسيجيان، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع سردشت برگزار شد

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و استاد دانشگاه امام حسین ع با گذری بر دوران هشت سال دفاع مقدس و بمباران شیمایی سردشت به فداکاری، ایثار و مقاومت مردم این منطقه پرداخت و گفت : سردشت یکی از شهرهای مقاومت و ایثار ایران اسلامی است که مردم دلاور و بسیجی اش هرگز دربرابر تهاجمات و ناملایمات خم به ابرو نیاورده و همیشه دژ مستحکمی دربرابر دشمنان بوده اند.

سردار سرتیپ محمدجواد سبحانی فر بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود : شهدای پیشمرگان کرد مسلمان نسبت به شهدای دیگر مظلوم تر بودند چونکه پیشمرگان پیشاپیش نیروها بودند و درسختترین ودشوارترین شرایط باوجود فشار اجتماعی می جنگیدند.

سردار سبحانی فر با تاکید براینکه رنج ها و سلحشوری های ملت را نباید فراموش کرد،یادو خاطره شهدارا گرامی داشت تصريح كرد: امروز مسئولین دربرابر این ملت وظایف سنگین و خطیری دارند، اجرای عدالت فلسفه وجودی نظام و انقلاب است و بزرگترین مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی خدمت به مردم است .

وی بااشاره به اینکه بسیج سراسری شده اظهار داشت : امروز بسیج در جهان تبدیل به یک تفکر و ایدئولوژی شده است و دنیا امروز بسیج را به عنوان اسوه و الگو پذیرفته است.

سردار سرتیپ محمدجواد سبحانی فر بیان کرد : امروز برای استکبار جهانی ثابت شده که زدن شاخ و برگ انقلاب اسلامی در جهان اسلام و فراترازآن کار سخت و سترگی است و باید هزینه های سنگینی راپرداخت کند چراکه با تفکر بسیجی مواجه است.

سبحانی فر بابیان اینکه شکست داعشی و لشکر تکفیری های جبهه صهیونیستی و آمریکایی همان پیروزی اسلام است ، افزود : دشمنان دست از دشمنی خود برنداشته چون دین اسلام را مانع تجاوز ، غارتگری ، چپاول و ظلم خود می دانند.

وی با اشاره به اینکه محکم و راسخ بودن بسیج دربرابر هرگونه تهدید و توطئه اعتقاد راسخ قوی بسیج است ، اذعان داشت : بسیج یک تفکر انقلابی است که در عرصه های علمی ، فرهنگی ، سازندگی ، اجتماعی و امنیتی همچون ستاره درخشان در آسمان ایران اسلامی می درخشد و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود بسیجیان نماد ظلم ستیزی و حامی مظلومان در جهان است.

این مراسم با شعاردادن بسیجیان و اعلام انزجار از آمریکا و ایادی استکبار جهانی و همچنین تجلیل از 15 خانواده معظم شهید پیشمرگ کرد مسلمان به پایان رسید.

 

انتهای پیام/ی

همایش بسیجیان و پیروزی جبهه مقاومت و شکست سیطره داعش در سردشت





 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.