دادستان کرمانشاه:

خدمات پلیس در جامعه بسیار ارزشمند است

دادستان کرمانشاه گفت: خدمات پلیس در جامعه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است به گونه ای که در سایه این خدمات شاهد امنیتی پایدار در سطح استان هستیم.

خدمات پلیس در جامعه بسیار ارزشمند استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نعمت اله صادقی دادستان کرمانشاه گفت : پلیس یکی از سخت ترین وظایف را در جامعه برعهده دارد به گونه ای که این سختی و حجم بالای کار قابل مشاهده و ملموس برای همه آحاد جامعه است.

وی تصریح کرد: پلیس وظایف زیادی برعهده دارد، از برقراری نظم و امنیت عمومی گرفته تا کشف جرم و دستگیر سارقان و مجرمان، کارهایی که هر کدام سختی های خاص خود را دارد.

صادقی ادامه داد: در همه این ماموریت ها، پلیس با از خودگذشتگی و جان فشانی به مقابله با ناامنی ها می پردازند و در این راستا نیز توفیقات زیادی داشته است.

دادستان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش وجود تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی را عاملی مهم برای مقابله با مجرمان دانست و گفت: امیدوارم در سایه این تعاملی که هم اکنون وجود دارد شاهد ایجاد امنیتی مضاعف در سطح استان باشیم.

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، خدمات پلیس را در حوزه های مختلف بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و از این تلاش ها قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

پلیس یکی از سخت ترین وظایف را در جامعه برعهده دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار