رئیس کل دادگستری کرمانشاه:

نیروی انتظامی نهادی مقدس و اثرگذار است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از نیروی انتظامی به عنوان نهادی مقدس و اثرگذار در جامعه یاد کرد .

نیروی انتظامی نهادی مقدس و اثرگذار استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از نیروی انتظامی به عنوان نهادی مقدس و اثرگذار در جامعه یاد کرد و گفت: امنیت پایدار و مطلوبی که امروز در سطح جامعه شاهد آن هستیم مرهون تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس است.

وی گفت : امروز در هیچ عرصه ای نیست که شاهد حضور موثر پلیس در آن نباشیم.

وی حضور پلیس را بسیار امنیت بخش دانست و گفت: نیروی انتظامی نقشی بی بدیل در امنیت آفرینی دارد، کمااینکه زیربنای توسعه هر جامعه ای وجود امنیت است.

عدالتخواه خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با وجود داشتن بیش از 370 کیلومتر مرز مشترک با عراق و علی رغم همه ناامنی هایی که در این کشور وجود دارد، امنیت مرزها و مناطق مختلف استان هیچگاه تحت تاثیر قرار نگرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خواستار افزایش همدلی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی شد و گفت: خوشبختانه این تعامل وجود دارد و در سایه آن شاهد بوده ایم فضا برای مجرمان بسیار ناامن شده است.

وی یادآوری کرد: حساسیت بالای کاری و اهداف مشترکی که دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در بحث امنیت و مقابله با مجرمان دارند گاهی اوقات ممکم است باعث بروز برخی سوء تفاهم ها شود اما قطعا این موارد هیچ خللی در عزم و اراده دو طرف در انجام درست ماموریت هایشان نخواهد داشت.

عدالتخواه تصریح کرد: در مدت 5 سالی که مسئولیت دستگاه قضائی استان کرمانشاه را برعهده داشته ام کوچکترین تنشی میان این دستگاه و پلیس ایجاد نشده و همین عامل بر افزایش امنیت عمومی انجامیده است.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه همچنین خواستار همراهی مردم و همه دستگاه های اجرایی با پلیس شد و گفت: این کار به پلیس کمک می کند بهتر و سریعتر مجرمان را دستگیر و به کشف جرائم صورت گرفته بپردازد.

وی در پایان بار دیگر از تلاش ها و زحمات مخلصانه پلیس قدردانی کرد و گفت: وجود افراد مقتدر در انتظامی استان کرمانشاه به مجموعه پلیس استان صلابت مضاعفی بخشیده است.

 

 

انتهای پیام/د

نیروی انتظامی به عنوان نهادی مقدس و اثرگذار در جامعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار