پیگیری جدی وزیر ارتباطات درخصوص رفع نقایص ارتباطی در مناطق زلزله زده + عکس

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص زلزله شب گذشته در کرمانشاه اذعان کرد پیگیر رفع نقایص ارتباطی هستیم.

آذری جمهوریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اثر  از وقوع زلزله 7.3 ریشتری شب گذشته در کرمانشاه، متاسفانه تعدادی از هموطنان جانباخته و بیش از هزار نفر مصدوم شدند. 

در پی این حادثه ناگوار برخی از مسئولان و سیاسیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، ضمن عرض تسلیت نسبت به حادثه ابراز همدردی کردند. 

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از جمله کسانی است که از همان ساعات اولیه زلزله در صحنه حضور داشت. او با انتشار پست‌های پیاپی درخصوص امکان ارتباط با مناطق زلزله زده اطلاع رسانی کرد.

 آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: " حادثه غم انگیز زلزله دیشب و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیز، ضایعه‌ای بزرگ و جانکاه بود، این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت عرض می‌کنم، برای مصدومین حادثه آرزوی بهبودی سریع دارم.

از همان ابتدا که از موضوع باخبر شدم با تماس با مدیران اپراتورها و مسئولین استانی پیگیر رفع مشکل ارتباطی بودم و در حال حاضر با تلاش همه عزیزان ارتباطات منطقه زلزله زده نسبتا پایدار است و همکاران بنده در حال رفع نقایص موجود هستند.
با توجه به پیام مقام معظم رهبری، دولت به دستور رئیس محترم جمهور برای سرعت در امداد رسانی بسیج شده است، به نوبه خود از همه امدادگران نیز تشکر می کنم. "
 

آذری جمهوری

انتهای پیام/

 وزیر ارتباطات پیگیر  جدی امکان ارتباط در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.