چه کنیم تا از زلزله در امان بمانیم؟ + فیلم

حجت‌الاسلام فرحزاد، کارشناس مذهبی، در خصوص وقوع زلزله، پیام‌های آن و چگونگی در امان ماندن از آن توضیحاتی ارائه می‌دهد.

چه کنیم تا از زلزله در امان بمانیم؟ حجت‌الاسلام فرحزاد پاسخ می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته، پس لرزه‌های زلزله عراق، بخش‌های غربی کشور ما را هم لرزاند؛ زلزله‌ بزرگی که تا کنون خسارات مالی و جانی را بر هم‌میهنان ما وارد کرده است.

ویدئویی با همین حال و هوا ببینید از حجت‌الاسلام فرحزاد، در برنامه سمت خدا؛ صحبت‌هایی در خصوص حکمت وقوع این بلایای طبیعی و برخورد ما با این حوادث.

حجت‌الاسلام فرحزاد: در حقیقت  افراد مصیبت می بینند یا امتحانی پیش می آید عبرتی برای دیگران هستند، با صدقه و کارهای خیر بلایا را دفع کنید، اینها  امتحان‌های الهی است، عزیزانی که بستگانشان در این حوادث صدمه دیده‌اند به امید کمک دولت و دیگران نباشند، خودشان هر چقدر که در توان دارند از لحاظ مادی و معنوی کنند تا مشکلات بازماندگان حل شود.

این زلزله‌ها باید یادآوری برای زلزله بزرگ قیامت باشد، یکی از سوره‌های قرآن به نام زلزال است، این زلزله‌ها تمام شدنی است و بیرون آمدن از قفس دنیا و بدن است ولی مهم ترین موضوع، زلزله قیامت است. هشدارهایی است تا ما خودمان را بسازیم برای زلزله بزرگ .

 

 
انتهای پیام/

زلزله چه پیامی برای ما دارد؟

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
باید وام کم بهره به مردم داده شود تا خانه ها مقاوم سازی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۶
انشالله تمام مشکلات به خوبی وخوشی حل میشود