نشست اصحاب هنر جنوب کرمان با استاد بیوک ملکی شاعر و نویسنده کشوری

نشست تخصصی اصحاب فرهنگ و رسانه در بیست و پنجمین دوره از هفته کتاب با حضور استاد بیوک ملکی از شاعران بزرگ کشور در جیرفت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید حسین طیبی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: شعار امسال هفته کتاب با عنوان؛ آینده روش با خانواده کتابخوان ،به نوعی در بین افراد فراگیر و تأثیر گذار است.

وی افزود:کتاب برای بالابردن رشد یک جامعه وتعالی انسان هاست از بهترین ابزارها ست، فرهنگ کتابخوانی باید از کودکی در انسان نهادینه شود و باید کودکان خود را از سنین کودکی به کتابخوانی عادت دهیم.

طیبی با اشاره به این مطلب از بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: چه خوب است بهای خرید کتاب جزئی از خرید روزانه خانواده باشد،زیرا کتاب می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را حل کند.

همچنین در این راستا استاد بیوک ملکی شاعر و نویسنده کشوری گفت:بچه ها باید از کودکی به کتاب خوانی عادت کنند و اگر فرهنگ کتاب خوانی در یک کودک نهادینه شود قوی ترین رسانه هم نمی‌تواند او را از کتاب دورکند.

بیوک ملکی اظهار کرد :مهد کودک ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین نقش را در امر نهادینه کردن کتاب در کودکان ایفا می‌کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.