ضرورت حمایت از تولیدات داخلی در تبلیغات

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در تبلیغات باید از تولیدات داخلی حمایت شود و نقش تبلیغات را نباید دست کم گرفته شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد حیدری در همایش بزرگ کانون های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی افزود: اهداف ما بنیان‌های ارزشی جامعه را هدف قرار داده و با استفاده از فرصت‌ها که به وسیله دولتمردان و مسئولین این حوزه ایجاد می‌شود می‌توان کالا‌های ایرانی را با انواع خارجی آن جایگزین کرد.

وی گفت: تبلیغات باید از اهداف جمهوری اسلامی ایران حفاظت و صیانت کند و باعث ایجاد وحدت ملی، همگرایی بین اقوام و مذاهب مختلف شود و وزارت ارشاد به عنوان مرجعی تاثیر گذار، وظیفه چارچوب گذاری و هدایت تبلیغات را بر عهده دارد.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های رونق اقتصادی کشور، تبلیغات است و یکی از پر درآمدترین حوزه‌ها می‌تواند بازار تبلیغات باشد که اگر در راستای موازین و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران باشد می‌تواند کمک شایانی در این زمینه بکند.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری همایش بزرگ کانون های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.