5 خانوار از منبع آب به شهر جدید رامین رفتند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از استقرار 5 خانوار از اهالی منطقه منبع آب اهواز به شهر جدید رامین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اسقرار 5 خانوار از اهالی منطقه منبع آب اهواز گفت: مقدمات سکونت 5 خانوار دیگر نیز بطور کامل فراهم شده و آن ها نیز بزودی به این منطقه نقل مکان می کنند.

وی بیان داشت: 30 خانوار در اولویت جابجایی از منبع آب به شهر رامین هستند و روند جابجایی تدریجی آن ها در دست اقدام است.

حاجی زاده با اشاره به امکانات فراهم شده در این شهر جدید برای ساکنان تصریح کرد: مدرسه راه اندازی شده و امکاناتی همچون سرویس رفت و آمد، نانوایی، آب و برق و غیره نیز به طور کامل در این شهر جدید برای آن ها تدارک دیده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در ادامه افزود: نیروی انتظامی نیز برای تامین امنیت منطقه بزودی در محل مستقر می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: همچنین سرپرست های 2 خانواری که در حادثه ریزش کوه خانه های خود را از دست دادند نیز مشغول به کار شدند.

کیامرث حاجی زاده اذعان داشت: پس از سکونت دیگر خانوارها در این منطقه جمعیت بیش تر می شود که به تبع آن امکانات دیگر نیز فراهم می شود و خود به خود موجب ایجاد اشتغال و رونق در این منطقه خواهد شد.

30مهرماه سال جاری صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد در این حادثه 2 کودک 4 و 5 ساله جان باختند و 4 نفر زنده از زیر آوار خارج شدند.

انتهای پیام/گ

5 خانوار از منطقه منبع آب در شهر رامین ساکن شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.