مربی فولاد خوزستان: درباره لک و عبدالله زاده هفته دیگر تصمیم گیری می‌کنیم

سعید اخباری گفت: حامد لک از امروز به تمرینات ما اضافه شد و در تمرینات حضور یافت، اما وضعیتش برای دیدار با پارس جنوبی مشخص نیست و درباره او هفته دیگر تصمیم گیری می‌کنیم.

مربی فولاد خوزستان: درباره لک و عبدالله زاده هفته دیگر تصمیم گیری می‌کنیمسعید اخباری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره شرایط تیم فولاد خوزستان و دیدار با پارس جنوبی جم بیان کرد: شرایط خوبی داریم و برای بهترشدن وضعیت بازیکنان قرار است فردا (دوشنبه) یک دیدار دوستانه با  کارون خوزستان برگزار کنیم تا یک هفته مانده به دیدار با پارس جنوبی، بازیکنان محک جدی بخورند.

او افزود: دیدار سختی با پارس جنوبی داریم و نکته مثبت این است که سابقه همکاری با برخی بازیکنان پارس را داریم و این می‌تواند نکته مثبتی برای ما باشد. قطعا بازی سختی است و امیدوارم بتوانیم مقابل تیم جم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

اخباری درباره اردوی آماده سازی فولاد خوزستان هم خاطرنشان کرد: در اردوی دزفول، ۲ بازی دوستانه برگزار و نتایج خوبی هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم روند خوبمان را در لیگ ادامه دهیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کنیم. بازیکنان با انگیزه درحال تمرین کردن هستند و شرایط حساس جدول را به خوبی حس می‌کنند و می‌دانند یک شکست می‌تواند چه تاثیری روی رده بندی داشته باشد.

مربی فولاد خوزستان ادامه داد: در دیدار با پدیده هم زمانیکه یک بر صفر پیش بودیم، اما متاسفانه عقب افتادیم و بازیکنان با روحیه جنگندگی که داشتند، توانستند به گل تساوی برسند و امیدوارم در تمامی بازی‌های فصل این روحیه را حفظ کنند و بتوانند نتایج قابل قبولی را بدست آورند.

او درباره وضعیت لک و عبدالله زاده گفت: خوشبختانه حامد لک از امروز به تمرینات ما اضافه شد و با ماسک مخصوصی که باشگاه برایش تدارک دید، در تمرینات حضور یافت، اما وضعیتش برای دیدار با پارس جنوبی مشخص نیست، زیرا ۲ هفته تمرین نکرده است و از شرایط آمادگی بدنی به دور است. همچنین عبدالله زاده در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می‌برد و باید پس از برگشت به خوزستان درباره او تصمیم گیری کنیم. عبدالله زاده در دیدار با پاناما فوق العاده بازی کرد و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبش را ادامه دهد.

اخباری در پایان درباره عملکرد تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا هم بیان کرد: از حذف نسل طلایی جوان کشورمان تعجب می‌کنم، زیرا آن‌ها می‌توانستند جایگزین ستاره‌های فوتبال ایران شوند که با بی دقتی و حواب مسئولان فدراسیون و کادرفنی، این نسل سوخت. قانون حذف امتیازات تیم ضعیف از سال‌های پیش در AFC بوده است و تعجب می‌کنم چرا فرهاد پورغلامی صحبت‌هایی مبنی بر قوانین عجیب کنفدراسیون قوتبال آسیا مطرح کرده است. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال کارشناسی شده به نتایج تیم ملی جوانان نگاه کنند و تصیم گیری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار