شیخ ویسی: دیدار با گسترش فولاد ۶ امتیازی است/ تا نیم فصل به هیچ پیشنهادی فکر نمی‌کنم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: دیدار سختی مقابل گسترش فولاد داریم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

شیخ ویسی: دیدار با گسترش فولاد 6 امتیازی است/ تا نیم فصل به هیچ پیشنهادی فکر نمی کنموحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز بیان کرد: مسابقه سختی داریم، اما محکوم به پیروزی هستیم و تلاش می‌کنیم تا در تبریز، گسترش را ببریم و پیروز بازی ۶ امتیازی شویم. گسترش فولاد هم تیم خوبی است، اما باید مانند دیدار با سیاه جامگان بدون نقص بازی کنیم و پیروز شویم. در لیگ برتر، تیم هایی زیادی هستند که دفاعی بازی می کنند و گسترش هم جزء آنها است اما تمام تلاشمان را می کنیم تا برد را بدست آوریم.

او افزود: گسترش فولاد دفاع خوبی دارد و فوتبال دفاعی را عالی بازی می‌کند، اما هدفمان پیروزی است و حتی به مساوی هم فکر نمی‌کنیم و امیدوارم بتوانیم به پیروزی برسیم و از قعر جدول فاصله بگیریم.

شیخ ویسی درباره مشکلات مالی هم بیان کرد؛ همچنان مشکلات پابرجاست و مسئولان طی صحبت‌هایی که کردند، قرار است پرداخت‌ها انجام شود. دیروز بازیکنان و کادرفنی تصمیم گرفتند تا تمرینات را آغاز کنند و امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و مشکلات مالی به ضرر تیم ما نشود.

دروازه بان استقلال خوزستان ادامه داد: در جدول لیگ برتر شرایط خوبی نداریم و بازیکنان دست به دست هم داده اند تا نیم فصل در تمامی مسابقات پیروز شوند تا از قعرجدول فاصله بگیریم و به پیروزی امیدوار هستیم. در دیدارهای باقی مانده فقط به 3 امتیاز فکر می کنیم و به هیچ عنوان ننیجه ای جزء برد نمی خواهیم.

او درباره پیشنهاد تراکتورسازی هم ادامه داد: من هیچ پیشنهادی از تراکتورسازی ندارم و تا نیم فصل و شروع نقل و انتقالات زمستانی به هیچ تیمی فکر نمی‌کنم. اولویتم حضور در استقلال خوزستان است و امیدوارم با این تیم جایگاه خوبی را در جدول لیگ بدست آورم.

شیخ ویسی در پایان گفت: مهم‌ترین دغدغه ما، مطالبات مالی است و امیدوارم مسئولان باشگاه و استان خوزستان کمک کنند تا آن‌ها حل شوند، چرا که دیگر تمامی تمرکز بازیکنان روی مسائل تاکتیکی و فنی است و به پول فکر نمی کنند.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درباره وضعیت استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار