کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شاید روزی درباره فرصت‌طلبی فیلمسازان فیلم بسازم

یوسفی‌نژاد با انتقاد از فرصت‌طلبی فیلمسازان از احتمال ساخت فیلمی با این سوژه در آینده خبر داد.

سوژه‌ای که کارگردان «ائو» را آزار می‌دهد/ روزی به سراغ ساخت این سوژه خواهد رفتاصغر یوسفی‌نژاد کارگردان سینما درباره تغییر وضعیت برخی فیلمسازان در ژانر و جناح در طول مدت فعالیت‌شان در سینما در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آن چیزی که من را اذیت می‌کند فرصت‌طلبی فیلمسازان است و شاید روزی در مورد آن فیلم بسازم.

وی افزود: سوال شما به نان به نرخ روز خوردن و فرصت‌طلبی آدم‌ها برمی‌گردد و در نهاد همه انسان‌ها است.

وی ادامه داد: پرورش ابعاد وجودی و ذاتی انسان و بالفعل کردن استعدادهای درونی اگر در جهت تقویت خصوصیاتی مانند فرصت طلبی باشد، آزاردهنده خواهد شد.

کارگردان «ائو» اظهار کرد: در مورد ژانر دو گروه از افراد با این رویکرد وجود دارد، اولین آنها فیلمسازانی که تکلیف‌شان با خودشان روشن نیست اینها پایگاه فکری مشخصی ندارند و به روند بازار، رویکرد جشنواره، منتقدان و... نگاه می‌کنند و بر مبنای آنها فیلم می‌سازند.

یوسفی‌نژاد بیان کرد: دسته دوم فیلمسازان اصیلی هستند که بیشتر تابع تحولات و حالات درونی خودشان قرار می‌گیرند و به یک رهیاب نو می‌رسند، به آن پایبندند و این در آثارشان تاثیر می‌گذارد و می‌توان فهمید فیلم جدیدشان ربطی به فیلم قبلی ندارد البته خطی از شخصیت‌ آنها در آثارشان دیده می‌شود.

 

انتهای پیام/

انتقاد کارگردان سینما از فرصت طلبی فیلمسازان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار