در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اظهار بی اطلاعی رئیس شورای شهر تهران از متن نامه شهردار در خصوص به کارگیری بازنشستگان

رئیس شورای شهر تهران گفت: از متن نامه‌ای که شهردار تهران درباره به کارگیری بازنشستگان برای بنده ارسال کرده است، اطلاعی ندارم.

اظهار بی اطلاعی رئیس شورای شهر تهران از متن نامه شهردار در خصوص به کارگیری بازنشستگانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از پایان بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامه ای که از سوی شهردار تهران در خصوص به کارگیری بازنشستگان برای بنده آمده است، در زمان برگزاری جلسه رسمی شورای شهر به دفترم رسیده است و هنوز آن را ندیده ام و از متن آن بی‌خبرم.

وی ادامه داد: بیست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران در برگزاری مراسم اربعین حسینی، آغاز شد.

رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های اولیه، هزینه کرد شهرداری در مراسم اربعین امسال نسبت به سال گذشته کمتر بوده است، اما مبلغ دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: پس از ارائه گزارش اربعین، یک فوریت طرح الزام شهرداری به شناسایی گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌های کلانشهر تهران مورد نقد و بررسی گرفت که رأی نیاورد و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

وی یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به انتخاب ۲ نماینده برای عضویت در کمیته شورای ساماندهی توسعه و گسترش مساجد شهر تهران پرداختند و محمد سالاری و احمد مسجد جامعی برای عضویت در این کمیته انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: مصوبه ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران، در دستور کار شورای شهر قرار گرفت و بنابر پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی الهام فخاری با کسب ۱۶ رأی از ۲۰ رأی اعضای حاضر به عنوان نماینده شورا در این بخش انتخاب شد.

هاشمی رفسنجانی افزود: طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران نیز امروز در جلسه بیست و یکم، در دستور کار اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار