اولين مجوز خانه مسافر در خراسان شمالی صادر شد

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت : اولين مجوز خانه مسافر در استان خراسان شمالي صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت : در راستای تقویت و ارتقاء جایگاه گردشگری استان به لحاظ کمی و کیفی و همچنین ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی ساماندهی طرح خانه مسافر در استان در دستور کار قرار گرفت .

سویدانلویی افزود: بدین منظور یکی از دغدغه های مهم مسئولین در چند سال اخیر ساماندهی خانه مسافر بوده است که به دلیل نبود یک دستور العمل واحد قادر به تامین خواسته ها به نحو دقیق و اصولی نبودیم که با پیگیری به عمل آمده دستورالعمل ساماندهی و مدیریت خانه مسافر توسط سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری کشور تهیه و به استان ها ابلاغ شد.

وی گفت : در استان نیز موضوع خانه مسافر به جد در حال پیگیری است که خوشبختانه اولین مجوز خانه مسافر به نام حاج حسین در شهرستان اسفراین صادر شد.

سویدانلویی افزود: بدین منظور مقرر شد تا در اماکن مستعد اقامت مسافر بر اساس دستورالعمل جدید پروانه بهره برداری صادر شود .

 وی به آن دسته از متقاضیان که قصد بهره برداری از منزل مسکونی خود را جهت اقامت مسافران دارند خواست تا با مراجعه به معاونت گردشگری این اداره کل و یا مراجعه به سایت  www.khaneh-mosafer.irیا نسبت به تشکیل پرونده و دریافت مجوز قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

صدور مجوز خانه مسافر حاج حسین در شهرستان اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.