مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ؛

متخلفان اقتصادی جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در استان طی ایام اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داریوش جودکی  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در خصوص آمار برخوردها با متخلفین طی طرح ویژه اربعین، ضمن تسلیت اربعین حسینی علاوه بر حضور گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تا ۳ روز پس از اربعین به منظور نظارت در برگشت زوار تاکید کرد.

وی افزود: آمار پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق و تخلفات بهداشتی ۱۶۱۹ فقره بوده که در بخش کالا و خدمات ۱۳۶۵ فقره بوده که برای تخلفات مربوط مبلغ ۳ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۵۳۸ ریال محکومیت صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه آمار پرونده‌های پرونده های قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را ۱۷۶ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات موصوف مبلغ ۶۱۹ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۸۵۳ هزار و ۷۳۷ ریال محکومیت صادر شده است.

وی همچنین آمار عملکرد پرونده های بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی اداره کل تعزیرات حکومتی را ۷۸ فقره عنوان کرد و افزود: برای تخلفات مذکور نیز مبلغ ۱۸۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال محکومیت صادر شده است.

جودکی بیان کرد: در بخش کالا و خدات یک هزار و ۳۶۶ پرونده وارده طی مدت مذکور داشته ایم که از این تعداد یک هزار و ۳۳۲ پرونده مختومه و سه میلیارد و ۲۱۷ میلیون ۱۶۷ هزار و ۸۰۱ ریال جریمه برای این پرونده ها صادر شده است.

وی تعداد پرونده های وارده قاچاق را ۱۷۶ پرونده عنوان کرد و گفت: در مجموع طی این مدت ۱۸۴ پرونده قاچاق مختومه شده و ۶۱۹ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۸۵۳ هززار و ۷۳۷ ریال جریمه نیز برای این پرونده ها صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، تعداد پرونده های وارده در بخش بهداشت، دارو و... را ۷۸ پرونده اعلام کرد و گفت: در این مدت و در بخش ذکر شده ۱۰۳ پرونده مختومه شده و ۱۸۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال محکومیت نیز برای این پرونده ها صادر شده است.

وی مجموع پرونده های وارده را یک هزار و ۶۲۰ پرونده اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۶۲۰ پرونده نیز در این مدت مختومه شده است و ۶۲۳ میلیارد و ۲۷۵ هزار و ۲۲۱ هزار ۵۳۸ ریال جریمه در این مدت صادر شده است.

انتهای پیام/ز

184 پرونده قاچاق مختومه شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار