قطار گردشگری عقاب طلایی به اراک رسید/استقبال از گردشگران خارجی در راه آهن اراک +تصاویر

با ورود قطار گردشگری عقاب طلایی به اراک اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی در راه آهن اراک از ۷۸ گردشگر خارجی این قطار استقبال کرد.

 با ورود قطار گردشگری عقاب طلایی به اراک اداره کل میراث فرهنگی  استانمرکزی در راه آهن اراک از 78 گردشگر خارجی این قطار استقبال کرد.
 

قطار گردشگری عقاب طلایی به اراک رسید/استقبال از گردشگر خارجی در راه آهن اراک


قطار گردشگری عقاب طلایی حامل گردشگران 11 کشور آسیایی، اروپایی و آمریکایی شب گذشته وارد اراک شد و 78 گردشگر خارجی مورد استقبال اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی قرار گرفتند.

قطار گردشگری عقاب طلایی به اراک رسید/استقبال از گردشگران خارجی در راه آهن اراک

حسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی درگفتگو با خبرنکار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این تور گردشگری شب گذشته 20 آبان ماه راس ساعت 19 در راه آهن اراک توقف و برای ادامه مسیر قطار خود را تعویض و به مسیر خود ادامه داد.

حسینی افزود: در زمان توقف این قطار، گردشگران با شاخه گل و بسته های فرهنگی دوزبانه مورد استقبال اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی و راه آهن این استان قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این قطار که "جواهرات قلب ایران" نام دارد، 11 آبان امسال از مرز سرخ وارد ایران شد و 78 گردشگر خارجی از کشورهای انگلستان، آمریکا، آلمان، سوئیس، روسیه، مالزی، استرالیا، فیلیپین، مکزیک، هنگ کنک و نروژ را به همراه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی ادامه داد: این گروه برای ادامه مسیر خود در اراک متوقف و پس از جابجایی، گردشگران برای ادامه مسیر به یک قطار مجهز ایرانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: گردشگران این قطار پس از 18 روز اقامت در ایران و بازدید آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه های طبیعی از شهرهای مشهد، تهران، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، سعادت شهر، کاشان، اراک، شوشتر، شوش، ورسک و پل سفید گذر کرده و 29 آبان در مشهد به تور خود پایان می دهد و از مرز سرخس از ایران خارج خواهند شد.

انتهای پیام / ج

ورود گردشگران اروپایی به اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.