مربی سیاه جامگان: بازی با استقلال می تواند نقطه عطف تیم ما باشد

احمدی گفت: برتری برابر تیم استقلال نقطه عطفی برای بازگشت تیم سیاه جامگان به لیگ محسوب می شود.

باقر احمدی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری دیدار سیاه جامگان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: سعی می کنیم بازیکنانمان را از لحاظ روحی، بدنی و فنی برای بازی با استقلال آماده کنیم چراکه برتری در آن بازی نقطه عطفی برای بازگشت سیاه جامگان به لیگ محسوب می شود. قرار است پیش از این بازی یک دیدار دوستانه هم برگزار کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

او درباره قرار گرفتن نام چهار بازیکن سیاه جامگان در فهرست مازاد این تیم بیان کرد: با تصمیم سرمربی تیم چهار بازیکن شاملکریم احمدی، بهتاش میثاقیان، محمد حسین عین افشار و یونس شاکری از لیست سیاه جامگان حذف شدند تا فهرست باشگاه برای جذب بازیکنان جدید جای خالی داشته باشد. به تازگی یک بازیکن عراقی در تمرینات ما شرکت کرد که باید درباره او تصمیم بگیریم.

او ادامه داد: به هر حال سیاه جامگان برای نیم فصل دوم نیاز به تقویت دارد. از زمانی که ما به این تیم آمدیم روند خوبی داشته ایم و در سه بازی قبلی مستحق شکست نبودیم و با بدشانسی شکست خوردیم. در بازی با صنعت نفت پنالتی سیاه جامگان از دست رفت و حریف با گل کردن پنالتی اش به برتری رسید. مقابل خونه به خونه درحالیکه ۹ نفره شده بودیم در ضربات پنالتی شکست خوردیم و در بازی آخرمان هم برتر از استقلال خوزستان بودیم. البته روند سیاه جامگان با وجود ۳ شکست متوالی از لحاظ سبک بازی راضی کننده است.

مربی تیم سیاه جامگان درباره سفر علیرضا مرزبان به گرجستان اظهار کرد: او در سفر به گرجستان چند بازیکن شاخص این کشور را مدنظر قرار داده است. با توجه به سابقه مرزبان در انتخاب بازیکنان خارجی مطمئنم که از این کشور هم بازیکنان خوبی را انتخاب کرده است که می توانند به سیاه جامگان کمک کنند. البته باید دید آیا این نفرات می توانند برای عقد قرارداد با باشگاه به توافق برسند یا خیر؟

احمدی درمورد برنامه های کادرفنی سیاه جامگان برای جدایی این تیم از قعرجدول لیگ برتر گفت: با توجه به شرایط جدول با ۲ برد می توانیم چند رده بالا بیاییم و بنابراین وضعیت تیم ما بحرانی نیست. همانگونه که مدت ها در کسب پیروزی ناکام مانده ایم این احتمال هم وجود دارد با تلاش بازیکنان و کادرفنی در هفته های آتی حریفانمان را شکست دهیم و از قعر جدول فاصله بگیریم. مدیریت باشگاه هم از عملکرد کادر فنی جدید سیاه جامگان رضایت دارد.با تمرین بیشتر و تقویت تیم قطعا وضعیت ما در جدول بهتر می شود.

انتهای پیام/

اظهارات احمدی درباره شرایط تیم سیاه جامگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
من هواداران پرسپولیس هستم
آخرین اخبار