مربی تیم ملی فوتبال ساحلی:

از جوانگرایی پشیمان نیستیم/ بازیکنان جوان تیم ملی بزرگسالان، اعتماد کادر فنی را جلب کردند

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است بازیکنان جوانی که در تیم بزرگسالان حاضر شده اند توانسته اند اعتماد کادر فنی را جلب کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  چند روز گذشته تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات بین قاره ای موفق شد در جایگاه سوم قرار بگیرد. نکته جالب این که این بار با ترکیبی جوان از این تیم روبرو شدیم. حضور بازیکنان جوانی مانند میرشکاری و مرادی از آینده درخشان آن ها در فوتبال ساحلی ایران خبر می دهد. 

اوکتاویو سرمربی این تیم بعد از بازگشت مجدد خود به تیم ملی، جوان گرایی را با برنامه ریزی دقیق دپارتمان فوتبال ساحلی و پریا شهریاری سرلوحه کار خود قرار داد. به گفته شهریاری فلسفه حضور مجدد اکتاویو در تیم ملی ایجاد تیم زیر 23 سال است تا جایگزینی قوی برای تیم ملی فعلی باشد.

در همه این سال ها لیگ های برتر و دسته یک فوتبال ساحلی در همه رده های سنی برگزار می شد. در همه این بازی ها استعدادیاب هایی از سوی دپارتمان به تماشای مسابقات می نشستند و استعدادها را رصد می کردند. در حال حاضر لیستی 50 نفره از بازیکنان زیر 23 سال و زیر 18 سال در اختیار دپارتمان است که در 10 روز آینده اردوهای خود را  آغاز می کنند. 

 عباس هاشم پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره موفقیت های تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای گفت: بعد از جام جهانی مسابقات بین قاره ای از اهمیت بالایی برخوردار است که توانستیم رده سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهیم. این موفقیت ها حاصل زحمات یک مجموعه بزرگ است. برنامه ریزی خوب و دقیق در برگزاری  لیگ یکی از علل موفقیت تیم ملی در عرصه های بین المللی است که در این میان شهریاری، ترابیان، تاج و ساکت نقش پررنگی دارند.

او ادامه داد: امیدورام در آینده ای نزدیک حرف های بیشتری داشته باشیم و بتوانیم خود را به برزیل قهرمان جهان نزدیک کنیم. با حضور مجدد اکتاویو در جایگاه سرمربی برنامه ریزی بر روی  جوانان زیر 20 سال آغاز شده است.  اردوهای خوبی نیز در رده زیر 23 سال برگزار شد و نتیجه آن حضور جوانان در تیم ملی بود. در رقابت های بین قاره ای جوانان محک خوبی خوردند و توانستند اعتماد ما را جلب کنند. به زودی در آینده جوانان بیشتری به تیم ملی اضافه می شوند.

هاشم پور افزود: با آمدن اکتاویو تاکتیک تیم تغییر کرد. به همین دلیل در دقایق اولیه بازی ها بازیکنان آماده به نظر نمی رسیدند. در زمان های استراحت نکات مهم به بازیکنان گوش زد می شد. ضمن این که به دلیل زمان کم از نظر بدنسازی عقب بودیم. در مجموع مسابقات بین قاره ای بازی های دلچسبی بود هم زمانی که شکست می خوردیم و هم زمانی که می بردیم احساس رضایت داشتیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی خاطر نشان کرد: نمی توان در فوتبال ساحلی به یک باره بازیکنان را کنار گذاشت و چند نفر دیگر را اضافه کرد. لیگ های برتر و دسته یک به طور دائم رصد می شوند. نمی توان بازیکنان جوان را به یک باره در برابر تیم های قدرتمند قرار داد این کار باید آهسته انجام شود.

او خاطر نشان کرد: دو هفته دیگر اردوهای تیم های ملی زیر 23 سال تشکیل می شود ضمن این که با حضور اکتاویو اردوی تیم ملی الف نیز برگزار می شود. این تیم خود را برای مسابقات پرشین کاپ آماده می کند. 4 تیم در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اظهارات هاشم پور درباره وضعیت تیم ملی فوتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار