فارس میزبان کتابداران استان‌های جنوبی کشور

نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی با حضور کتابداران استان‌های جنوبی کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قانع رئیس هیات مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی شاخه فارس در ششمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی در شیراز بیان کرد: با توجه به این که مرکز فارس ماموریت منطقه‌ای دارد از این به بعد تعامل بیشتری با استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان خواهیم داشت.

 وی با بیان این که انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس از اول مهر مجموعه نشست‌های خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این همایش‌ها تا پایان اردیبهشت ۹۷ با برپایی همایش ملی چشم انداز ارتباط علمی در شیراز به پایان می‌رسد.

قانع اضافه کرد: در طول ماه‌هایی که پیش رو داریم هر هفته یک کارگاه برای توانمندی کتابداران برگزار می‌شود و کتابداران استان‌های هم جوار می‌توانند از این کارگاه به صورت آنلاین استفاده کنند.

رییس هیات مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی شاخه فارس با بیان این یکی از مشکلات مهم صنف کتابداران پیدا کردن شغل است، تصریح کرد: امیدواریم انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران بتواند کتابدار‌ها را به مدارس یعنی جایگاهی که می‌تواند به رشد کمی و کیفی مطالعه کمک کند، باز گرداند.

ششمین نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی استان فارس با موضوع مخاطب شناسی حلقه گمشده کتابخانه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/ن

نشست متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار