نظرسنجی: سال ۲۰۱۷ می‌تواند بدترین سال برای آمریکایی‌ها باشد

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد سطح رضایت مردم آمریکا از زندگی‌شان در سال ۲۰۱۷ با کاهش قابل توجهی همراه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، سال 2016 به دلیل تعداد غیرمعمول مرگ و میر افراد سرشناس و مشهور و پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان «بدترین سال» نام گرفته بود؛ اما به نظر می رسد سال 2017 می تواند از سال گذشته میلادی هم بدتر باشد.

نتایج نظرسنجی گالوپ نشان داد سطح رفاه و رضایت مردم آمریکا در سال جاری میلادی به شدت کاهش یافته است. یکی از دلایل کاهش سطح رفاه و رضایت مردم آمریکا این است که آمریکایی ها بر این باورند که دولت آنها با بزرگترین مشکل مواجه است و نارضایتی از اقدامات دونالد ترامپ عامل اصلی آن است. اگر شما یک زن، یک دموکرات، جزء اقلیت ها و یا از افراد کم درآمد آمریکا هستید باید از اقدامات دونالد ترامپ نگران باشید.

منظور از رفاه و رضایت در این نظرسنجی سلامت مالی، سلامت فیزیکی، رضایت از محل زندگی، رضایت از شغل و رضایت از روابط اجتماعی با خانواده و دوستان است. بیشترین رتبه ای که آمریکایی ها در این نظرسنجی به سطح رفاه خود از زندگی در سال 2017 داده اند 61.5 درصد بوده است (از 100 درصد).

نتایج این نظرسنجی نشان داد بیشترین نارضایتی برای افرادی بوده است که در طول یک سال درآمدی کمتر از 24000 دلار داشته اند.

در سال 2016 این درصد 62.1 بود که مؤسسه گالوپ اعلام کرد این کمترین سطح رضایت مردمی از زندگی از سال 2008 است. نتایج نظرسنجی گالوپ از 135 هزار مصاحبه در 50 ایالت آمریکا از تاریخ 2 ژانویه تا 30 سپتامبر به دست آمد.


انتهای پیام/

 

نارضایتی مردم آمریکا از زندگی‌شان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
61 درصد رضایت بده.عجب.
آخرین اخبار