ایجاد بیش از دو هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و ۱۵۵ شغل برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان افزود: از مجموع مشاغل ایجاد شده ۲۸۰ شغل با اعتبارات کمیته امداد به مبلغ ۲۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و هزار و ۸۷۵ شغل با تسهیلات ۲۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی بانک‌ها ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: ۹۶۷ شغل در شهر‌ها معادل ۴۴ درصد و در روستا‌ها با ۱۱۸۸ شغل معادل ۵۶ درصد ایجاد شده است.

مومنی میزان اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد را ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد وگفت: اعتبار ابلاغی ۳۴ میلیارد تومان است و تاکنون ۱۰۸ فقره پرونده از سوی بانک‌ها با پرداخت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان رسیدگی و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال نیز باید ۸۴۵ نفر دیگر مشغول به کار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به راه اندازی پنل خورشیدی گفت: در اجرای طرح‌های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان تاکنون ۲۹ نیروگاه خورشیدی راه اندازی شده و ۲۰ پنل خورشیدی برای تولید انرژی برق نیز در حال تکمیل است.

مومنی افزود: اگر روان سازی کار‌ها در تضمین‌های بانکی ایجاد شود این پنل‌های خورشیدی می‌تواند در سطح وسیع تری اجرا شود، ولی چون در ابتدای کار هستیم و مجریان طرح‌ها نیز مشکلاتی دارند کار‌ها با کندی جلو می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: ۱۴ هزار و ۱۰ نفر از مددجویان مستعد اشتغال، شناسایی شده اند و برای آن‌ها برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/

ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۱۵۵ مددجوی کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار