همزمان با اولین روز هفته کتاب؛

نواختن زنگ هفته کتاب در مدارس جیرفت

به مناسبت آغاز هفته کتاب،و ترویج فرهنگ کتابخوانی ،زنگ کتاب در مدارس شهرستان جیرفت نواخته شد.

نواختن زنگ هفته کتاب در مدارس جیرفتبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت گفت:والدین وآموزش وپرورش نقش اساسی و کلیدی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند ،ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان بهترین راهکار برای توسعه فرهنگی جامعه است.

وی افزود:نگاه فرهنگی مدیران نقش مهمی در تحولات اجتماعی دارد و می تواند فرهنگ کتابخوانی را ترویج و سطح کمی وکیفی کتابخانه ها را بیشتر کند .

امینی روش تصریح کرد:نهادینه کردن عادت به مطالعه در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان ، به معنای تلاش برای علاقه مند کردن آن ها به مطالعه است و باید به عنوان یک برنامه روزانه مورد توجه خانواده ها قرار گیرد .

وی گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود به ویژه در سازمان هایی مانند آموزش وپرورش می تواند در امر گسترش فرهنگ کتابخوانی موثر واقع شود .

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد:زیر ساخت هایی از جمله کتابخانه و مجتمع فرهنگی و هنری بایستی در دستور کار قرار گیرد .

صبح امروز زنگ آغازهفته کتاب، جنوب استان،در شهرستان جیرفت باحضور فرماندارشهرستان،نماینده استاندار در شورای فرهنگ عمومی جنوب استان،مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان ،معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان در محل هنرستان صدیقه کبری (س) شهرستان جیرفت نواخته شد .
انتهای پیام/ح

زنگ آغاز هفته کتاب در مدارس جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.