رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان:

112واحد صنعتی غیرفعال همدان احیاء شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با اشاره به اینکه 112 واحد صنعتی غیرفعال در همدان احیا شده گفت: جایگاه کسب و کار استان از 24به 11 ارتقا داده شد.

112واحد صنعتی غیرفعال همدان احیاء شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با اشاره به یپشرفت چشمگیر طرح های عمرانی استان، گفت: اجرای 16 طرح با مشارکت سرمایه گذاری خارجی در استان کلید خورده و هم اینک سه طرح آن بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته یک هزار و 600 متقاضی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند و امسال 6هزار و 400 میلیارد ریال توسط سیستم بانکی به متقاضیان پرداخت شده و و یکهزار و 400 میلیارد ریال قرارداد امضا شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته سهمیه واگذاری طرح ها به بخش خصوصی در استان همدان 66 طرح بود، ادامه داد: این در حالی است که 235 طرح به بخش خصوصی واگذار شد و امسال در شرایطی که این هسمه 67 طرح پیش بینی شده است، تاکنون 120 طرح واگذار شده و 139 طرح در حال واگذاری است.

صیدایی ادامه داد: بهره برداری از 70 واحد صنایع کشاورزی و و ارتقا کشاورزی صنعتی موجب صرفه جویی 42 میلیون متر مکعبی آب شده ست و در همین راستان طرح اصلاح درختان مثمر از جمله گردو در سال زراعی 95 و 96 در سه هزار هکتار باغ های همدان در دست اقدام است.

وی بهره برداری از 141 طرح سرمایه گذاری و پیگیری اجرا ، تکمیل و بهره برداری از طرح های صنعتی از دیگر اقدامات پیش روی مسئولان استانی برشمرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان احداث نیروگاه 200 مگاواتی انرژی خورشیدی را از دیگر خدمات دولت روحانی برشمرد و گفت: صرفه جویی 42 میلیون متر مکعبی آب، افزایش ظرفیت هتلینگ استان، ثبت جهانی لالجین و شهر ملی مبل و منبت در ملایر و تویسرکان، از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان همدان بشمار می رود.

انتهای پیام/ص.ف

احیاء 112 واحد صنعتی غیرفعال در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.