مردی که رکورد آسانترین فرار از زندان را شکست+عکس

شاید رکورد آسانترین فرار از زندان مربوط به “جان دیلینجر” باشد، او یک قطعه چوب را به شکل هفت تیر تراشید و سپس با تهدید و ترساندن نگهبانان با همان اسلحه چوبی موفق به فرار از زندان شد!

مردی که رکورد آسانترین فرار از زندان را شکست+عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،شاید رکورد آسانترین فرار از زندان مربوط به “جان دیلینجر” باشد، او یک قطعه چوب را به شکل هفت تیر تراشید و سپس با تهدید و ترساندن نگهبانان با همان اسلحه چوبی موفق به فرار از زندان شد!وی یکی از بزرگترین بانک دزد های آمریکا در اوایل دههٔ ۱۹۳۰ میلادی بود.

وی یکی از خطرناک ترین مجرمان تاریخ آمریکا بود ، که بابت مرگ چند پلیس دزدی ۲۴ بانک و سرقت از ۴ ایستگاه پلیس شناخته می‌شود.

او دو بار از زندان گریخت و در مجموع ۳۰۰۰۰۰ دلار دزدی کرد که معادل ۵ میلیون دلار امروز است، همچنین در جریان یکی از تعقیب و گریزهایش توسط پلیس زخمی شد و برای درمان به زادگاه خودبه شیکاگو مراجعه کرد.

وی در این شهر در خانه پدر خود مخفی شده بود که اطلاعاتش فاش شد و توسط پلیس محاصره شد،او که قصد دفاع از جان خود را داشت با گشودن رگبار به سمت پلیس توانست تا دقایقی پلیس را مشغول خود کند،اما طولی نکشید که با اصابت ۳ تیر پلیس، جان سپرده و پرونده خطرناک ترین مجرم آمریکا بسته شد.

مردی که رکورد آسانترین فرار از زندان را شکست+عکس

منبع:مجله دوستان

انتهای پیام/

رکورد ساده ترین فرار از زندان توسط یک شهروند آمریکایی شکسته شد

برچسب ها: زندان ، فرار ، حبس ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار