با حکم وزیر بهداشت؛

نایب رئیس و اعضای شورای عالی فناوری سلامت منصوب شدند

قاضی زاده هاشمی در احکامی ملک زاده را به عنوان نایب رئیس شورای عالی فنآوری سلامت و اصغری، جان بابایی، لاریجانی، صدرالسادات، برندگی، قریب و مسائلی را به عنوان اعضای شورای عالی فنآوری سلامت منصوب کرد.

نایب رئیس و اعضای شورای عالی فنآوري سلامت منصوب شدندبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکامی جداگانه ملک زاده را به عنوان نایب رئیس شورای عالی فناوری سلامت و اصغری، جان بابایی، لاریجانی،  صدرالسادات، برندگی، قریب و مسائلی را به عنوان اعضای شورای عالی فناوری سلامت منصوب کرد.

متن این احکام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رضا ملک زاده
معاون محترم تحقیقات و فناوری

با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب اين ابلاغ به عنوان نایب رئیس شورای عالی فناوری سلامت منصوب می شويد تا با بهره گیری از ظرفیت های این وزارت و سایر نهادهای ذیربط و همچنین با مشارکت صاحب نظران دولتی و خصوصی در چهارچوب مصوبات شورای فناوری سلامت انجام وظيفه نمائيد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرايی و منشور اخلاقی دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقاء سلامت ملت شريف ايران موفق باشید.

جناب آقای دکتر غلامرضا اصغری معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر قاسم جان بابایی معاون محترم درمان
جناب آقای دکتر باقرلاریجانی معاون محترم آموزشي و دبير محترم شوراي آموزش پزشكی و تخصصی
جناب آقای دکترسید علی صدرالسادات معاون محترم توسعه مدیریت و منابع
جناب آقای دکتر اکبر برندگی مدیرکل محترم امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو
جناب آقای دکتر حسین قریب رئیس محترم هیأت امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران
جناب آقای دکتر رضا مسائلی مدیرکل محترم امور تجهیزات و ملزومات پزشکی

با توجه به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب اين ابلاغ به عنوان عضو شورای عالی فناوری سلامت منصوب می شويد تا با بهره گیری از ظرفیت های این وزارت و سایر نهادهای ذیربط و همچنین با مشارکت صاحب نظران دولتی و خصوصی در چهارچوب مصوبات شورای فنآوری سلامت انجام وظيفه نمائيد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در انجام شايسته وظايف با رعايت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرايی و منشور اخلاقی دولت تدبير و اميد در جهت خدمت و ارتقاء سلامت ملت شريف ايران موفق باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار