اعزام ۴۰ مددجویی سوادکوه شمالی به مشهد مقدس

۴۰ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی با کمک یکی از خیران این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد حسن مرادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) سودکوه شمالی گفت: ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی با کمک یکی از خیران این شهرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هرسال تعداد زیادی از مددجویان کمیته امداد، در قالب شوق زیارت، با کمک خیران و حامیان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، افزود: یکی از اهداف اعزام مددجویان به مشهد مقدس، آشنایی با سیره عملی و سجایای اخلاقی ائمه معصومان (ع) و  تقویت باور‌های دینی است.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) سوادکوه شمالی با بیان اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد در این شهرستان  به مشهد مقدس تا پایان سال  ادامه دارد، گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در سوادکوه شمالی  که تاکنون به این سفر زیارتی مشرف نشده اند یا زمان زیادی از آخرین زیارت آن‌ ها می‌ گذرد، شناسایی و تا پایان امسال به مشهد مقدس اعزام می‌ شوند.

مرادی با قدر دانی از همراهی مردم نوعدوست سوادکوه شمالی با کمیته امداد افزود: مردم این شهرستان می‌ توانند کمک‌ های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ موردنظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز کنند.

انتهای پیام/ م

اعزام نیازمندان سوادکوه شمالی به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار