متاسفانه مبلمان شهری بستان آباد در شان تبریز 2018 نیست

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان بستان آباد ویترین استان آذربایجان شرقی است گفت:متاسفانه مبلمان شهری بستان آباد در شان مردم و بعنوان ویترین آذربایجان شرقی در شان تبریز 2018نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکتر محمد وحدتی در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید بستان با بیان اینکه باید تلاش شود از ظرفیتهای غنی این شهرستان در حوزه گردشگری و کشاورزی و صنعتی در تبریز2018 استفاده شود گفت:متاسفانه با وجود بیش از 600 اثر تاریخی و فرهنگی هنوز 20 مورد از آن ثبت شده است.

وی تغییر تفضیلی شهری بستان آباد را با توجه به توسعه جمعیتی و شهری خواستار شد و افزود:متاسفانه برخی از معابر اصلی و فرعی بستان آباد با توجه به فصل سرما نیازمند اصلاح و ساماندهی می باشد.

وی در این جلسه از ایپدیمی بودن بدهی شهرداریها در کشور گفت و افزود:با مدیریت جامع و جهادی و با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می توان در توسعه شهر قدم برداشت.

وی ساماندهی رودخانه اوجان چای در مرکز شهر بستان آباد را خواستار شد و افزود:متاسفانه عدم ساماندهی آن باعث تهدید در حوزه زیست محیطی در این شهر شده است.

فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیریت واحد شهری در برنامه سوم و چهارم توسعه آمده و 23وظیفه در شهرها به شهرداریها واگذار شده هنوز عملیاتی نمی شود.

سیدعلی موسوی حسینی خود گردانی شهرداریها را فرصتی برای جذب سرمایه گذار در شهرها عنوان کرد و افزود:شهرداریهای شهرستان از ظرفیت های گردشگری و صنعتی و کشاورزی منطقه می توانند در راستای درآمدزایی استفاده کنند.

وی از اجرا نشدن ممیزی املاک در بستان آباد نیز انتقاد کرد و افزود:متاسفانه بی سروسامانگی خاصی در این رابطه در شهر بستان آباد وجود دارد.

وی از اختصاص 22 میلیارد تومان اعتبار به دهیاریهای شهرستان بستان آباد در طول دولت تدبیر و امید خبر داد.

در این جلسه دکتر حسین کوهستانی عین الدین متولد 1347 دارای مدرک تحصیلی دکتری جغرافیا و برنامه ریزی روستایی و عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز بعنوان شهردار جدید بستان آبادمعرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

معارفه شهردار جدید بستان آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.