وزیر کشور در مهران:

هماهنگی ها با کشور عراق در سطح بالایی بود/ مذاکره با عراق برای بازگشایی دو مرز ایلام و کرمانشاه ادامه دارد

وزیر کشور گفت: امسال ارائه خدمات به زوار چشم گیر بود و هیچ مشکلی در تردد زوار نداشتیم.

وزیر کشور در مهران : هماهنگی ها با کشور عراق در سطح بالایی بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست ستاد اربعین استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش های مجاهدانه مردم و مسوولین، گفت:امسال ارائه خدمات به زوار چشم گیر بود و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد زوار نداشتیم.

رحمانی فضلی گفت: اربعین حسینی، اغنا سازی و اجماع سازی است که همه احساس مسئولیت می کنند و پای کار می آیند و با اخلاص زحمت می کشند تا زوار به راحتی به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی گفت: هماهنگی ها با دولت عراق در سطح بسیار عالی بود و هماهنگی ها از ماه ها قبل توسط رئیس جمهور، وزیر خارجه کشور و مسئولین استانی انجام شده بود و مشکلی در تردد ها نداشتیم.

وزیر کشور با اشاره به برخی مشکلات در خصوص تردد زوار بدون مدارک قانونی که در اربعین سال گذشته ایجاد شد، تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که شده بود امسال تردد غیر مجاز از مرز نداشتیم.

وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی ارتش، سپاه و نیروهای نظامی و انتطامی گفت: صدا و سیما امسال بسیار خوب درخشید و اطلاعات و آگاهی سازی مناسبی به زوار ارائه داد.

رحمانی فضلی گفت: همه پیشنهاداتی که توسط استاندار ایلام مطرح شد در نشست ستاد اربعین کشور مطرح می شود.

وزیر کشور گفت:امسال تلاش های خوبی برای بازگشایی دو مرز چیلات دهلران و خسروی کرمانشاه شد اما متاسفانه علی رغم مصوبه هایی که با کشور عراق داشتیم، این دو مرز باز نشد.

وی اضافه کرد: مذاکرات برای بازگشایی این دو مرز در ایلام و کرمانشاه ادامه خواهیم داد تا به زودی این دو مرز بازگشایی شوند.

 

انتهای پیام/ه

 

صحبت های وزیر کشور در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.