۵۰ درصد بهای گندم به گندم‌کاران پرداخت نشده است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت:در مجموع مطالبات گندمکاران زنجانی از شرکت غله ۲۵۳ میلیارد تومان است که تنها ۵۰ درصد معادل ۱۲۶ میلیارد تومان آن باقی مانده است.

هنوز ۵۰ درصد بهای گندم به گندم‌کاران پرداخت نشده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه زنجان جزو چهار استانی است که طبق مصوبه دولت، گندم را به صورت آزمایشی از طریق بورس کالا معامله کرد، از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح خبر داد.

محمد ایزدی اظهار کرد: امسال بیش از ۵۲ هزار تن از گندم کشاورزان زنجانی برای فروش در بورس کالا عرضه شد که بیش از 12 هزار تن آن به فروش رسید.

وی افزود: هر کیلو گندم که سال قبل هزار و ۲۷۰ تومان و ۵ ریال بود در سال‌جاری هزار و ۳۰۰ تومان خریداری شد و قیمت عرضه گندم در بورس هم ۹۰۰ تومان بود.

ایزدی ادامه داد: طی سال‌جاری بیش از ۱۹۵ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد که ۵۰ درصد مطالبات کشاورزان معادل ۱۲۷ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع مطالبات گندمکاران زنجانی از شرکت غله ۲۵۳ میلیارد تومان است که تنها ۵۰ درصد معادل ۱۲۶ میلیارد تومان آن باقی مانده است و سعی می‌شود در آینده‌ای نزدیک مطالبات گندمکاران پرداخت شود.

انتهای پیام/ز

 50 درصد بهای گندم به گندم‌کاران پرداخت نشده است

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.