توزیع 700 هزار اقلام فرهنگی بین زائران اربعین در مهران

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام از توزیع بیش از 700 هزار اقلام مختلف فرهنگی ت بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

توزیع 700 هزار اقلام فرهنگی بین زائران اربعین در مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت الاسلام محمد فتاحی گفت : این اقلام شامل چفیه، پیشانی بند، کتابچه زیارت اربعین و غیره به همراه بروشور و ارائه نرم افزار از مهران تا اربعین (حاوی اطلاعات مسیر تردد زائران و موکب ها و اماکن مقدس ) توسط این سازمان مهیا شد که همگی بین زائران اربعین حسینی پخش شده است.


وی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی از عتبات عالیات از طریق مرز مهران تاکید کرد : با توجه به اینکه پیش بینی می شود عمده زائران تا فردا وارد کشور شوند تمهیدهای لازم برای اسکان و پذیرایی از آنها اندیشیده شده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد : 40 مسجد شهر ایلام برای اسکان زائران مهیا و به امکانات اولیه تجهیز و آماده اسکان زائران برگشتی از راهپیمایی اربعین است.


فتاحی از مشارکت سه هزار و 500 نفر از اعضای 220 هیات مذهبی این استان به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و افزود : این افراد در زمینه پذیرایی از زائران اربعین حسینی و اسکان و همچنین ارائه خدمات فرهنگی در حال خدمات رسانی به عاشقان اباعبدالله(ع) هستند.

 

انتهای پیام/ه

 

توزیع بسته های فرهنگی بین زائران اربعین حسینی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.