مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا:

دوره حدیث‌خوانی اصول کافی برگزار می‌شود

مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا از آغاز یازدهمین مرحله دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی اصول کافی ویژه ی خواهران طلبه خبر داد.

برگزاری دوره حدیث خوانی اصول کافی ویژه خواهران طلبهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛طباطبایی،مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا گفت: یازدهمین مرحله سیر مطالعاتی حدیث‌خوانی غیرحضوری اصول کافی به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا برگزار می‌شود.


وی افزود: هدف از برگزاری دوره حدیث خوانی اصول کافی، انس بانوان طلبه با روایات و غربت‌زدایی از منابع معتبر حدیثی و همچنین ترویج و تعمیق روایات اهل بیت(ع) است.


طباطبایی با بیان اینکه این دوره در ۱۴ مرحله برگزار می شود، یادآور شد: چهار مرحله اول این دوره با ارائه سوالاتی از «کتاب العشره»، «باب فضل القرآن»، «کتاب الدعاء» و «کتاب العلم» برگزار شد و کتاب «الایمان و الکفر» به دلیل گستردگی در مراحل پنجم تا نهم ارائه شد.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا، مهلت ارسال پاسخنامه ها را تا ۲۰ آذرماه عنوان و تصریح کرد: شرکت کنندگانی که پاسخنامه مراحل قبل را تحویل نداده‌اند، می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا پایان آذرماه ارائه دهند.


وی خاطرنشان کرد:طلاب برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه به سرای ثقلین مستقر در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند و یا از طریق پایگاه اینترنتی جامعه‌الزهرا به نشانی www.jz.ac.ir و یا کانال تلگرامی این مرکز با لینک https://telegram.me/jz_news اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

برگزاری دوره حدیث خوانی اصول کافی ویژه خواهران طلبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار