لیگ برتر والیبال بانوان

«بهنمیر» با ستاره‌ها می‌آید / توافق علیخانی و صابری با يک تيم تازه‌ وارد

دو ستاره تیم ملی والیبال بانوان برای فصل پیش روی لیگ برتر والیبال با تیم تازه وارد «بهنمیر» به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی كه بسیاری از تیم‌های فصل قبل لیگ برتر بانوان مانند دانشگاه آزاد، سایپا، پارسه، بانک سرمایه و ... از ادامه حضور در این رقابت‌ها منصرف شده‌اند، یک تیم از استان مازندران به قدرت وارد لیگ بانوان شده است.

تیم «بهنمیر» تیمی است كه این روزها اقدام به جذب بازیكنان مختلف می‌كند و با «مریم شعبان خمسه» نیز به عنوان سرمربی به توافق رسیده است. این در حالی است كه شبنم علیخانی، پاسور با سابقه تیم ملی والیبال بانوان و مهسا صابری دریافت‌كننده قدرتی والیبال زنان، با این تیم به توافق رسیده و این روزها در تمرینات بهنمیر حضور دارند.

پیش از این نیز حضور بازیكنانی مانند نگین شیرتری، مونا خوجه كلایی، فاطمه نیازی و مهتا یحیی پور در این تیم مازندرانی قطعی شده بود.

البته مسئولان هیئت والیبال استان مازندران در تلاش هستند كه بازیكنان بومی را نیز در این تیم جذب كنند تا به ارتقا سطح فنی والیبال زنان در مازندران كمک كنند.

بهنمیر در شرایطی امسال در لیگ برتر بانوان حضور خواهد داشت كه نزدیک به 8 سال استان مازندران در بخش بانوان تیم نداشت و این اولین بار است كه بعد از 8 سال شاهد حضور یک تیم از این استان در لیگ برتر بانوان خواهیم بود. آخرین بار در سال 88 تیم نفت محبود آباد در هشتمین دوره لیگ برتر زنان شركت كرده بود.

این تیم به دلیل مشكلات مالی و نبود حمایت كافی از سوی مسئولان استانی منحل شده بود.  شانزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام شهید محسن حججی اواخر آبان جاری آغاز می‌شود.

در پانزدهمین دوره این مسابقه ها که سال گذشته با عنوان جام شهدای منا و با حضور 7 تیم و در ادامه با انصراف یکی از تیم ها با 6 تیم برگزار شد، تیم های بانک سرمایه، ذوب آهن اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی، سایپا تهران، پارس شیراز و شهرداری تبریز رتبه های اول تا ششم را به دست آوردند.

مازندران در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور با دو تیم کاله آمل و سارویه ساری و سه تیم کاله جوان مازندران، بابلسر و نور در رقابت های لیگ دسته یک والیبال حضور دارد.

انتهای پیام/

ورود مازندرانی‌ها به تیم‌داری در بخش بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار