راهپیمایی اربعین، اعلام شکست دشمن

امام جمعه موقت قزوین گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین شکست نقشه‌های دشمن را اعلام کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: در این راهپیمایی عاشقان اباعبدالله، از ۵۰ کشورآمدند تا شکست نقشه‌های دشمن را اعلام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل از برگزارکنندگان راهپیمایی اربعین تشکر کرد و گفت: درمیان هجمه رسانه‌ها، مردم راه را پیدا کردند و اربعین یکی از حوادث برجسته زمان شد.

وی اضافه کرد: با شکوه برگزار شدن این مراسم، روسفیدی را برای کاروان مردم و روسیاهی را برای روباه‌صفتان باقی گذاشت.

وی گفت: عشق و محبت به امام حسین بود که مردم را به سوی کربلا کشاند.

امام جمعه موقت قزوین شبهات دشمن را بی‌اثر خواند و گفت: در این بین عده‌ای بودند که دائم شبهه‌پراکنی می‌کردند، این‌ها اشباح الظلمه هستند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع برجام، قول‌های خانم موگرینی را نامطمئن خواند و گفت: نباید به این قول‌ها اطمینان و دل خوش کرد.

امام جمعه موقت قزوین گفت: نمی‌شود که اصل برجام را نگهدارند، اما هر روز تحریم‌های جدید را اعمال کنند و ما را ترروسیت بخوانند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل گفت: امیدواریم که دولتمردان دوباره فریب نخورند و همان یک مذاکره برای ما کافی بود.

وی، سفر رییس‌جمهور روسیه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری را از اتفاقات مهم هفته گذشته بیان کرد و گفت: در این سفر مقام معظم رهبری توصیه‌های خوبی برای مبادله کالا با ارز دو کشور داشتند که می‌تواند کمک زیادی به بهبودی وضعیت اقتصادی کشور بکند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه مسبب اتفاقات هفته گذشته در منطقه را آل سعود دانست و گفت: این جرثومه فساد به آمریکا تکیه کرده است، اما خداوند نقشه آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل همچنین با بیان اینکه مردم کشور یمن از هوا، زمین و دریا محاصر هستند، گفت: سازمان ملل اعلام کرده است که اگر به کودکان یمنی غذا و دارو نرسد تا دوهفته آینده، شاهد فاجعه انسانی خواهیم بود.

وی وضعیت مردم مظلوم میانمار را هم بحرانی خواند و گفت: آنجا هم دست اسرائیل و آمریکا در کار است و  به کشتار مسلمانان بی‌دفاع دست می‌زنند.

امام جمعه موقت قزوین استعفای نخست‌وریز لبنان و دست داشتن عربستان در این توطئه را از اتفاقات نادر سیاسی در منطقه برشمرد و گفت: تا به حال سابقه نداشته است که رییس دولت کشوری در یک کشور دیگر استعفا بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل، همچنین شهادت ۸ تن از مرزداران کشور را که در درگیری با اشرار جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.

وی در ادامه به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره و بر افزایش مطالعه تاکید کرد.

امام جمعه موقت قزوین همچنین از مسئولان خواست از صنایع کوچک و روستایی حمایت کنند.

انتهای پیام/

 

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار