گمرک اعلام کرد:

کشف طلا و مشروبات الکلی قاچاق در اتوبوس ورودی از ترکیه

مأموران گمرک ایران موفق شدند ۲ کیلو و ۲۱۵ گرم طلای قاچاق را در صندلی شاگرد راننده اتوبوس در مرز بازرگان کشف کنند.

کشف طلا و مشروبات الکلی قاچاق در اتوبوس ورودی از ترکیهبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گمرک ایران ماموران گمرک در بازرسی از اتوبوس‌های ورودی از ترکیه در مرز بازرگان موفق شدند مقدار ۲ کیلو و ۲۱۵ کیلو گرم طلای ساخته شده را از داخل یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند.

بنا بر این گزارش این مقدار طلای کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در قسمت صندلی شاگرد جاسازی شده بود که ماموران گمرک با هوشیاری به محل اختفای این طلا‌ها پی برده و در بازرسی‌های بیشتر موفق می‌شوند مقدار ۲ کیلو و ۲۱۵ گرم طلای ساخته شده را کشف کنند.

مأموران گمرک در بررسی بیشتر از این اتوبوس دارو و مشروبات الکی جاسازی شده نیز در زیر صندلی‌ها را کشف کردند. این کالا‌های کشف شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

این دومین بار است که ماموران گمرک بازرگان در طول یک هفته موفق به کشف طلای قاچاق شدند. پیش از این مأموران گمرک ۱۰ بسته طلای کار شده قاچاق به مقدار ۱۸۳۷ گرم را از کمر یک مسافر ورودی کشف کردند.

گفتنی است که بر اساس تازه‌ترین گزارش دفتر اطلاعات منطقه‌ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در ۹ ماهه سال ۲۰۱۷، گمرک ایران در مبارزه با قاچاق کالا و تخلفات رتبه دوم را کسب کرده است.

انتهی پیام/

ماموران گمرک بازرگان، موفق به کشف طلای قاچاق شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
از نیروی انتظامی خواهشمندم با افراد قاچاقچی برخورد جدی کنند ودر ملاعام مجازات کنند
آخرین اخبار