زخمی شدن 14 غیرنظامی در حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق

دستکم 14 غیرنظامی بر اثر حملات خمپاره‌ای تروریست‌های مسلح به دمشق و حومه آن زخمی شدند.

زخمی شدن 14 غیرنظامی در حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشقبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا )، دستکم 14 غیرنظامی بر اثر حملات خمپاره ای تروریست های مسلح به دمشق و حومه آن زخمی شدند.

یک منبع در ستاد فرماندهی پلیس استان دمشق گفت تروریست‌های مسلح روز پنجشنبه با شلیک 9 خمپاره به محله های الاسد، الشاغور، منطقه کشکول و منطقه مسکونی حرستا در دمشق و حومه آن بار دیگرتوافقنامه ایجاد منطقه کاهش تنش درغوطه شرقی را نقض کردند.

این منبع تاکید کرد گروه‌های مسلح مستقر در برخی مناطق غوطه شرقی در حومه دمشق با شلیک پنج خمپاره به منطقه الاسد دست کم سه غیر نظامی را زخمی کردند که دو تن از آنان کودک هستند.

در این حمله همچنین خساراتی به تعدادی از خانه ها وارد شد.

یک منبع پلیس گفت محله کشکول در منطقه جرمانا نیز هدف دو گلوله خمپاره گروههای مسلح قرار گرفت و خساراتی به چند واحد مسکونی وارد شد.

گروه‌های مسلح همچنین با شلیک دو خمپاره به محله الشاغور دست کم دو غیر نظامی را زخمی و خساراتی هم به ساختمان مسجد الاحمر وارد کردند. منطقه العباسیین دمشق نیز هدف یک خمپاره گروههای مسلح قرار گرفت. این حمله تلفاتی نداشت اما خساراتی به چند واحد مسکونی وارد کرد.

گروه‌های مسلح دیشب نیز با شلیک یک خمپاره به طرف ساختمانی در منطقه العباسیین دست کم نه غیر نظامی را زخمی کردند که حال سه تن از آنان وخیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار