مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان همدان :

انتقال آب شرب از رزن به قروه

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان همدان گفت: هدف از اجرای  پروژه تعویض لوله انتقال آب شرب رزن به قروه درجزین را  جلوگیری از هدر رفت آب عنوان کرد.

انتقال آب شرب ازرزن به قروه به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید هادی حسینی بیدار مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان همدان در بررسی روند اجرای پروژه تعویض لوله انتقال آب شرب رزن به قروه درجزین با عنوان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رزن در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است اظهار داشت: بیش از 74درصد از جمعیت شهر رزن از خدمات فاضلاب بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با تخصیص اعتبارات موردنیاز تا سال آینده شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر رزن که بیشتر در شهرک فرهنگیان شهر رزن است به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب فاضلاب استان همدان بیان کرد: تا امروز 50 درصد از پروژه که نزدیک به دوکیلومتر است اجرا شده و اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه 4 میلیارد تومان است که با تلاش‌های پرسنل آب فاضلاب این پروژه را به صورت تعهدی انجام می‌شود.

حسینی بیدار گفت: بابت اجرا این پروژه پولی دریافت نشده و داشته‌های خودمان را بسیج کردیم و این کار را به‌صورت ویژه انجام دادیم.

وی افزود: این پروژه تا نزدیکی روستای نظام‌آباد رسیده که امیدواریم  با همکاری مردم این پروژه اجرا شود و تمام لوله‌هایی که مشکل داشته است اصلاح می‌شود.

نماینده مردم شهرستان رزن  نیز در مجلس شورای اسلامی هم افزود: در راستای تأمین آب شرب مردم شهر قروه درجزین که از شهر رزن منتقل می‌شود بیش از  4میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

 حسن لطفی تاکید کرد: این اعتبار از منابع داخلی آب فاضلاب استان هزینه می‌شود که با توجه به کمبود اعتبارات، اعتباری از شورای برنامه‌ریزی استان تخصیص داده نشد ولی اداره آب فاضلاب استان نهایت تلاش خود را برای اجرای این پروژه انجام داد و  برای اجرای این پروژه بیش از 4کیلومتر لوله‌گذاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

جلوگیری از هدر رفتن آب شرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.