سرمربی جدید یاران رفیعی معرفی شد

باشگاه الخور قطر که از سروش رفیعی بهره می برد، سرمربی جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نوشته مطبوعات قطر، باشگاه الخور ،ناصیف البیاوی، سرمربی 39 ساله تونسی را جایگزین لوران بانید سرمربی برکنار شده خود کرد.

تیم الخور که سروش رفیعی، بازیکن سابق پرسپولیس را در اختیار دارد تحت هدایت بانید فرانسوی از 6 بازی در لیگ ستارگان قطر به یک پیروزی، یک تساوی و 4 شکست دست یافته و فقط 4 امتیاز کسب کرده بود که همین امر باعث شد سران این تیم این مربی فرانسوی را اخراج کنند و تیم را موقتا به عمر نجحی مراکشی بسپارند،هرچند او نیز یک شکست دیگر به کارنامه الخور افزود.


سرانجام سران الخور تصمیم گرفتند البیاوی را به عنوان سرمربی جدید تیمشان انتخاب کنند.


البیاوی کار مربیگری خود را سال 2001 با تیم المپیک سیدی بو زید شروع کرد و تا سال 2008 در کشورش مربیگری می کرد.

سال 2010 به عنوان دستیار فنی الجبال عضو کادر فنی تیم الفتح عربستان شد و به همراه این تیم قهرمانی لیگ این کشور را به دست آورد.وی در فصل 2015-2014 به عنوان سرمربی الفتح استخدام شد و تا سال 2016 در این تیم بود. البیاوی پیش از پیوستن به الخور هدایت القادسیه را بر عهده داشت که با توافق دو جانبه این تیم را ترک کرد.


هفته هشتم لیگ ستارگان قطر از روز شنبه (9 روز دیگر)  دیگر آغاز می شود و الخور به مصاف تیم القطر خواهد رفت.اما پیش از آن یاران رفیعی  روز دوشنبه هفته آینده در دور چهارم جام اتحادیه قطر هم یک بازی برابر همین تیم انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

یک تونسی مربی جدید تیم الخور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار